static-nat

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 27 Lut 2004, 12:39:28 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 27
February 2004 09:55, Arkadiusz Chomicki typed:
> witam
>
> dodalem sobie natowanie adresu 192.168.0.5 na 80.10.20.31
> z zewnatrz nie ma problemu polaczyc sie z hostem
> i z wewnatrz wychodzi na zewnatrz z tym co trzeba ip
>
> ale jesli zrobie ping 80.10.20.31 to mam cos takiego
> connect: Invalid argument
>
> czy ktos wie jak sobie z tym poradzic?

Nie wiem niestety jak rozwiązać Twój problem, ale możesz mi napisać, co
konkretnie zmieniałeś, że host z LAN-u jest widziany z zewnętrznym IP? Bo
ja chyba jestem jakiś wyjątkowo głupi, bo u mnie żadna kombinacja nie
działa.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery