AC - wymiana jaja z 2.4.21 na 2.4.23

marcinek marcinek w nea.pl
Pią, 27 Lut 2004, 15:11:30 CET

On Fri, 2004-02-27 at 09:53, Artur Flinta wrote:

> Czy po przestawieniu linka odpaliłeś lilo?

Tak.

> Mam nieodprate wrażenie, że nie rozumiesz działania tego mechanizmu. Ale

Hmm. Po tych operacjach ja też mam takie wrażenie, choć do tej pory
umiałem rozóżnić mbr od second stage bootloadera i w lilo i w grubie
;-). Zrobiłem wszystko zgodnie z regułami sztuki. Raczej stawiam na
jakiś bug w specu... Ale nie chcę ferować wyroków na wyrost bo z
budowaniem rpmów to "mam nieodparte wrażenie że nie rozumiem tego
mechanizmu" :-)

Tak czy inaczej, system leży, muszę przebudować teraz initrd i odświeżyć
lilo. Muszę go z czegoś zabootować. NA razie próbowałem z płyty
instalacyjnej, jutro spróbuję z rescue...
A jak nie backup i reinestalacja :-(.

Aha, wpadłem, na jeszcze jeden pomyśł:

Gdyby tak zamontować filesystem na boku, a potem poldkiem wrzucić od
nowa ten kernel z opcją --root /mnt/mój_filesystem_na_boku?
Poszłoby to z PLD Rrescue?

marcinek