Serwer poczty

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 27 Lut 2004, 16:23:37 CET

Użytkownik Pawel Koska napisał:
> Chcialbym by na serwerze dzialal serwer Imap, by na serwerze byly wszystkie
> moje maile, i bym mogl je odczytywac z 3 komputerow i dodatkowo przez www.
> Chcialbym by mozna bylo latwo tworzyc katalogi, podkatalogi ktore byly by
> widoczne w kazdym z programow pocztowych (Kmail i TheBat). Jakiego serwera
> imap uzyc, tak by dzialal z squirrelmail (czyli by byl imap i pop3 moze z
> jakimis ssl'ami)
Obejrzyj sobie couriera

> Mam taka wizje, by miec mozliwosc konfigurowania nowych skrzynek przez WWW. I
> ogolnie wiekszosc konfiguracji serwera bylo w MySQL. Kiedys widzialem cos
> takiego do Exim co sie zwie Vexim http://silverwraith.com/vexim/ Czy ktos
> tego uzywal, czy moze jest cos innego podobnego.
Kiedys mialem sie bawic (ale czasu juz zabraklo, lezy w kolejce) czyms
takim jak
qmail + courier + OpenLDAP + PHP. Wstepne testy wygladaly bardzo obiecujaco.
Dzialal qmail (po zalataniu) na LDAPie + interfejs w PHP. Na couriera
zabraklo czasu, ale pewnie tez nie byloby problemow.

> Chcialbym jeszcze by ustawienia dla spamassassina tez byly w MySQL, by wtyczka
> dla squirrelmail dogadywala sie z baza MySQL i tam zapisywala konfiguracje.
A tego to nie wiem.

> Czy cos takiego wogule da sie zrobic ??
Wszystko da sie zrobic. Kwestia czasu i pieniedzy.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+