static-nat

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 28 Lut 2004, 18:40:14 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 27
February 2004 13:52, Michał Margula typed:

> Ważna jest kolejność parametrów w pliku. Kiedyś była na odwrót ;-).

No właśnie rzecz w tym, że nie ma znaczenia, czy
używam /etc/sysconfig/static-nat, czy z palca /sbin/ip. Zawsze kończy się
tak:
root w titan:~# ip route add nat 213.25.15.70 via 192.168.37.2
RTNETLINK answers: Invalid argument

Próbowałem już zarówno z niezbindowanym adresem 213.25.15.70 na interfejsie
jak i ze zbindowanym pojedynczo (tj. IPADDR2=213.25.15.70) oraz masowo
(poprzez maskę obejmującą ten adres) - efekt zawsze jest ten sam.

root w titan:~# ip route|grep ^default
default via 213.25.15.66 dev eth1 onlink
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery