Screen i wget

Konrad Lewandowski lewandek w diuna.eu.org
Sob, 28 Lut 2004, 20:04:51 CET

Irek wrote:
> Witam.
(...)
> Jak zrobic, zeby co powiedzmy co pol godziny wget probowal nawiazac
> polaczenie i kontynuowac sciaganie pliku w przypadku zerwania i zeby
> tak probowal az do calkowitego sciagniecia pliku a nie tylko przez
> jakis czas (teraz chyba po 10 probach sie rozlacza)

wget -b -c -t99 adres/nazwapliku

- b - dziala w tle - dzieki temu nie musze uruchamiac screena
- c - resume
- t - liczba prob sciagania - jezeli cos rozlaczy - niby 0 powinno dawac
nieskonczona liczbe prob - ale ja zawsze robie -t99

Pozdrawiam,
K.