Takie nietypowe pytanie...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 29 Lut 2004, 22:23:25 CET

Dnia niedziela 29 luty 2004 22:01, Paweł Żurowski napisał:

> xawtv + xawtv_remote + echo '<?php system("xawtv_remote
> ".$_GET["para"]); ?>' > interfejs.php
>
> wszystko, co potrzeba, jest. wystarczy tylko skorzystac
To akurat wiem. Mógłbym równie dobrze zrobić ssh na komputer z tunerem i
odpalać xawtv_remote z linii poleceń. Ale to oznacza konieczność wpisania
xhost <adres> w plik startowy X-ów. Jakoś mi się to nie widzi... ;-) miałem
nadzieję, że może ktoś coś takiego już zrobił.

> p.s. przypadkiem nie stosuj rady doslownie... poczytaj dokumentacje
> xawtv_remote i nie rob takiej herezji z komendami typu system
> (system+nieparsowane parametry z sieci)
Aż tak niepoważny to ja nie jestm ;-) Dzięki i pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498