Re: Szczęśliwego nowego roku!

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 1 Sty 2004, 00:51:58 CET

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 1 stycznia 2004 (00:38:13) można przeczytać:

> Wszystkiego najlepszego w roku 2oo4, dużo szczęścia i mniej bugreportów.
> I oby PLD zyskało miano jednej z lepszych dystrybucji.

Ja zycze wszytkim szczesliwego nowego roku, by ten rok byl lepszy od
poprzedniego, a gorszy od nadchodzacego 2005. By nikt nam nie hakowal
serwerow na PLD i by wreszcie pojawilo aiw PLD 2.0 super bezpieczne i
jak najbardziej user-friendy. By developerzy bali pod uwage propozycje
zwyklych userow, a by userzy po zapoznaniu sie z PLD starali sie pomoc
w rozwijaniu tej dystrybucji.
By ta dystrybucja stala sie najlepsza na swiecie :-)

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl