Window Manager

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Czw, 1 Sty 2004, 13:46:15 CET

Użytkownik Krzysztof Kotlenga napisał:

> Przeciągając LPM za dolne narożniki okien? A Jeżeli chcesz narzucić, to
> większość programów możesz uruchomić z argumentem "-geometry" lub
> podobnym.

no nie za bardzo wiem ale w innych wm to mi dziala a pod wmakerem nie
(ale nie chce mi sie juz w niego bawic po przeczytaniu tego o xfce na
linuxnews.pl :) )

> Kiedyś używałem WindowMakera, teraz używam Windowsa ;) Mam Durona 800
> i polecam XFCE (artukuł "Dlaczego lubię XFCE4?" na linuxnews.pl) albo
> fvwm (ten wymaga trochę zabawy, ale warto :) Fluxboksa nie polecam, bo
> jest zbyt prostack^Wprosty IMO.

uzywasz xfce pod PLD?
fvwm w sumie mila sprawa ale duzo do pisania ;)
windowsa? 2000 czy xp

> PS. Thunderbird dobrze zawija linie?

a skad ten wniosek ze Thunderbird? to Mozilla1.5 z pakietow PLD

--
Pozdrawiam Michał