convert textname to UTF-8: invalid name

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 1 Sty 2004, 17:07:35 CET

Dnia Wednesday 31 of December 2003 11:34, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> Witam :)
> Ac jajko 2.6.0-1.9 i taki objaw:
>
> [dzeus w rafcio dzeus]$ dig onet.pl
> dig: convert textname to UTF-8: invalid name
>
> [dzeus w rafcio dzeus]$ host 194.204.159.1
> host: convert textname to UTF-8: invalid name
>
> Na 2.4.x działa, jak to uzdrowić? :)
Miałem coś identycznego, ale nie z powodu zamiany kerneli 2.4/2.6.
W moim przypadku pomogło:
a). zakomentowanie wszystkiego w /etc/sysconfig/i18n (czyli wszystkie
ustawienia locali =C bodajże) - mało śmieszne.
b). potem sie zorientowałem, że mam nieodpowiadające sobie wersje pakietów
glibc i iconv. Reinstalacja iconv + instalacja glibc-localedb-all (można też
wygenerować tylko niektóre locale z localedb-src) pomogła.

> Pozdrawiam
Ja również.
--
Tomasz Wittner