[Ac]leafnode a leafnode+

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 1 Sty 2004, 18:58:32 CET

Dnia czwartek 01 styczeń 2004 16:30, undefine w aramin.net napisał:

> taa..
> i ew jak sie nie bedzie kompilowac to zmienic configure na
> configure2_13

Poszło bez kombinacji.

> coz.. ja nie mam ;)
> teraz odpalam fetchnews raz na 3h,wczesniej raz na 10 minut.

Chcieliśmy mieć szybki dostęp do nowinek w pracy
i ściągało się raz na 2 minuty.
A w nocy raz co trzy godziny.
No i były problemy j/w.
A jakiego czytnika używasz?

> kill -9 -1 jako user news raz na jakis czas ;)

W pracy jak bym miał co jakiś czas sprawdzać czy to czasem nie wisi,
to by była udręka...
Nasze problemy rozwiązało leafnode.
Przeszły jak ręką odjął.

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy