Lexmark Z35 i PLD

Lukasz Mytnik lukmyt w wp.pl
Pią, 2 Sty 2004, 13:43:37 CET

Dnia 2004-01-02, 13:15 +0100, Łukasz Maśko naskrobał(a):
> ksh. Zmień pierwszą linijkę lexmarkz35-1.0-1.gz.sh z
> #!/bin/sh
> na
> #!/bin/bash
> W PLD /bin/sh pokazuje na ksh (i tego nie należy ruszać).
Nic to nie dało zatrzymuje sie w tym samym miejscu i z tym samym błędem.
Jeżeli zamkne okienko z instalacją to w printcap mam dodaną normalnie
drukarke pozatym katalog z plikami lexmarka też sobie siedzi w
/usr/local

Natomiast przy próbie wydrukowania strony testowej pod kde wyskakuje
okienko z informacją o błędzie o następującej treści:
/usr/bin/lpr -P 'lexmarkz25-z35' '-#1'
'/usr/share/apps/kdeprint/testprint.ps' : execution failed with message:
Informacje o stanie, próba 1 z 3: sending job 'lukmyt w lukmyt+914' to
lexmarkz25-z35 w localhost connecting to 'localhost', attempt 1 connected
to 'localhost' requesting printer lexmarkz25-z35 w localhost sending
control file 'cfA914lukmyt' to lexmarkz25-z35 w localhost job
'lukmyt w lukmyt+914' transfer to lexmarkz25-z35 w localhost failed error
'ERROR TRANSFERRING DATA' sending control file 'cfA914lukmyt' to
lexmarkz25-z35 w localhost czekanie 10 sekund przed powtórzeniem
Informacje o stanie, itd...

przypusczam że skrypt instalacjuny pewnie w ostatniej fazie instalacji
ma pozmieniać pewnie prawa dostępu do tych plików lexmarka czego
nie udaje sie mu zrobić bo sie zatrzymuje w trakcie instalacji!

Jakieś pomysły jak go przepchnąć by skończył instalacje poprawnie??

Jeżeli próbuje uruchomić Z35Driver:

[lukmyt w lukmyt lukmyt]$ /usr/local/lexmark/z25-z35/Z35Driver
/usr/local/lexmark/z25-z35/Z35Driver: error while loading shared
libraries: libstdc++-libc6.1-2.so.3: cannot open shared object file: No
such file or directory