2.6.0 i prekompilowany modul z 2.4.21

uho uho w xhost.one.pl
Sob, 3 Sty 2004, 14:50:46 CET

Cytowanie Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:

> Czy udało ci się zmusić je do działania na 2.4.x? Ja mam Ra, więc kompilator
>
> to gcc 2.95. Jak rozumiem brałeś te kompilowane gcc 3.x?

obecnie uzywam na pld ac 2.0 + recznie kompilowane vaniliowe 2.4.21
(dystrybucyjne nie wykrywa mi dyskq s-ata w trybie enhancement mode, widzi
tylko /dev/hd[a...d], /dev/hde juz nie, prawdopodobnie ze wzgledu patcha na ide
od alana coxa), gcc to chyba 3.3.1

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer