cdrecord ATAPI - było k3b i kolejna nerwica :D

Nie, 4 Sty 2004, 15:29:01 CET

Użytkownik Arkadiusz Miskiewicz napisał:

>U mnie na dystrybucyjnym 2.6:

I zgadza się.
Problem właśnie w "cdrecord -scanbus" "cdrecord -scanbus dev=/dev/hdc".
BEZ WYMUSZANIA ATAPI
Zaczęło się od niedziałającego k3b - ono nie wymusza ATAPI i podaje
dev=/dev/hdX.
Na dystrybucyjnym kernelu to nie działa.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org