Co sie stalo z partycja ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Nie, 4 Sty 2004, 19:12:52 CET

Witam

Cos mi sie dzisiaj stalo z jedna partycja, dokladnie to z /home chyba
sie odmontowala bestia.

Dzialo sie to chyba kolo 15:00
Tak mi sie wydaje, znalazlem w logu jakies wpisy o bledzie z tej
godziny. Wpisy w zalaczniku

Co to moglo spowodowac ??
Czy to jest zwiazane z ciagla praca dysku ??
Chodzi na nim stronka www co ma ze 3000 odwiedzin dziennie, a ja
dodatkowo przed poludniem odpalilem screen i zaczelem budowac kernel
2.6 ze speca. Moze wiasnie ta budowa kernela cos niedobrego zrobila z
dyskiem ??

--
Pozdrowienia,
 Pawel                          mailto:poul w pf.pl