Ac - nvidia i glxgears :(

Nie, 4 Sty 2004, 22:03:50 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Jeśli chodzi ci o akcelerację 2/3D, to wszystko jest w
> XFree86-driver-nvidia.
> Do tego ew. OpenGL-libs.
> rpm -qa *OpenGL*
> XFree86-OpenGL-libs-4.3.99.901-0.1
>  rpm -qa *nvidia*
> XFree86-driver-nvidia-devel-1.0.5328-1
> kernel-video-nvidia-1.0.5328-0.1 w 2.6.0_1.9wk
> XFree86-driver-nvidia-1.0.5328-1
>
> tuxracer hula ;)

Mi też hula ;) Choć po jakimś czasie używania OpenGL miewam zwiechy
niestety... Nie wiedziałem jak to sprawdzić, ale po uzyciu jakiegoś
screensavera z OpenGL mam twardy zwis - czasem po 1-3 godzinach, a czasem
po 10. Czasem i noc wytrzyma i nic... Nie wiem jak to ugryźć, bo zwis
twardy i tylko reset...

> Jeśli chodzi ci o coś innego, to niestety nvidia koliduje z OpenGL-core
> :(.

Ano - chciałem z kimś porównać wskazania glxgears...

> Pozdrawiam

pozdrawiam