Poczatki CVS'u

Frazir frazir w dami.pl
Nie, 4 Sty 2004, 23:20:38 CET

Użytkownik Tomasz Wittner napisał:

> sobie - trzymajmy poziom ...

> Nie, i nic nie trzeba automatyzować.

> Raz wystarczy.

> cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot login
> (nacisnąć ENTER, jak zapyta się o hasło). Potem nigdy więcej "touch"

> cvs co SPECS
> i jak zacznie ściągać to "dać" CTRL+C
> cvs co SOURCES
> i jak zacznie ściągać to "dać" CTRL+C
> chodzi o to, żeby mieć w SOURCES i SPECS katalog CVS, a w nim plik Root
> /rpm/SPECS]$ cat CVS/Root
cat: CVS/Root: Nie ma takiego pliku ani katalogu
Wiec wszedlem do do CVS i dalem cat Root wyswietlilo to co ponizej ;-)
> :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot
> wtedy nie potrzebne Ci będzie ustawianie pkt. 1.
> cd SPECS
> cvs up builder
> cvs up qmail.spec
> ./builder qmail.spec
> [i tu nawet nie chce mi się wspominać ile problemów może Cię spotkać ;-) ]

> I prawidłowo ;-)

no i znow ./builder tym razem tylko
# cvs up builder
# cvs up qmail.spec
U qmail.spec
# ./builder qmail.spec
# $Revision: 1.124 $, $Date: 2003/12/17 23:11:05 $
qmail.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu
qmail.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu
Error: package build failed. (no more info)

> Coś Pan za bardzo cuduje ;-). Jakby mój opis "nie zadziałał" to gorąco polecam
> lekturę dołu strony (co nie znaczy, że reszta lektury jest mniej
> pasjonująca):
> http://www.baseciq.org/linux/slack2pld
To ja poczytam dzis wieczorkiem ;-)

> Pozdrawiam,

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.