Fwd: Re: Błędy na dysku :/

Pon, 5 Sty 2004, 00:20:26 CET

Pozwoliłem sobie na fwd, bo natknąłem się na podobny problem z ext3 w PLD:

,--------------- Wiadomość przekazywana (początek)

 Temat: Re: Błędy na dysku :/
 Od: adas <pisz.na w adres.w.stopce>
Data: Sun, 04 Jan 2004 23:50:12 +0100
Grupa dyskusyjna: alt.pl.comp.os.linux.newbie

 Osóbka znana jako brodzky (brodzky w poczta.fm) w <bta3cg$1l
 $1 w inews.gazeta.pl> wystukała:

 > Witam
 >
 >    Mam własnymi ręcami  postawiony LFS. Co 37 zamontowań systemu plików
 > robiony jest sprawdzian jego poprawności i za każdym razem znaleziono
 > błędy, poprawiono, trzeba zrestartować.
 >    System za każdym razem zamykam Ctrl+Alt+Del albo guzikiem na obudowie
 > (wtedy odpalany jest /sbin/poweroff) więc skąd biorą się błędy?

 Mam podobnie dla ext3 - distro PLD. Dla ext2 nie było takich cyrków...
 Nie wiem co jest grane (błedów brak, ale system i tak twierdzi, że trzeba
 restartować...)

 > brodzky

 pozdrawiam

`--------------- Wiadomość przekazywana (koniec)