Ac - nvidia i glxgears :(

ja pieldi w megapolis.pl
Pon, 5 Sty 2004, 01:14:41 CET

On Mon, Jan 05, 2004 at 12:48:40AM +0100, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako ja, wystukała:

> Thx - właśnie próbuję. Po tej operacji mam tak:
> [adas w dom adas]$ sudo lsmod | grep agp
> [adas w dom adas]$
> ;-)

OK, ja też tak mam.

> Ja od takich zaczynałem. Jak ten manewr z AGP zadziała masz u mnie duże
> piwo ;)

Trzymam kciuki. A jakby to nie pomogło, to spróbuj też dodać to
append="mem=nopentium" (o ile nie masz Pentium, tylko AMD, jak ja), bo
ja to mam aktualnie dodane. Być może dopiero oba te czynniki
równocześnie (czyli agp z nvidii I mem=nopentium) rozwiązują problem ze
stabilnością sterów nvidii...

j.