Ac - nvidia i glxgears :(

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 5 Sty 2004, 01:32:31 CET

On Monday 05 of January 2004 00:29, ja wrote:
> On Sun, Jan 04, 2004 at 10:23:32PM +0100, Adam Gapiński wrote:
>
> [...]
>
> Też miałem twarde
> zwieszki (i też mam kartę nvidii), szukałem coś w necie na ten temat i
> kiedyś znalazłem, że na procesorach nie-Intela może pomóc dodanie
> append="mem=nopentium"

twarde zwieszki nvidii powstaja jesli korzystamy z openGL
i w kernelu mamy wkompilowana obsluge AGP.
doznalem tego nie raz podczas gry w Quake3.
w koncu wyrzucilem to AGP z kernela i pozwolilem sterom nvidii
obslugiwac AGP - problem zniknal.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.