kerlne

Pon, 5 Sty 2004, 02:38:06 CET

> Revision 1.567  2004/01/02 22:46:49  arekm
> - updated ipmi patch to v28
>
> Zgłosić Arkowi M ?...
To jest poprawione od wczoraj (mam nadzieje). Dziś zaktualizowałem jeszcze
łatkę na serial ATA i podbiłem rel do 0.9.5. Rezultaty kompilacji mile
widziane.

> Revision 1.566 skompilowało się bez problemu. Ale w końcu i tak przeszedłem
> na 2.6.1. I tu pytanie jak się to robi, żeby moduły ładowały się
> automagicznie. Przykładowo dla eth0 mam "alias eth0 e100" w
> /etc/modules.conf. Z 2.4.x działało, tzn. moduł się ładował przy
> podnoszeniu sieci, a z 2.6.1 nie działa.
Wygeneruj odpowiednie /etc/modprobe.conf na podstawie modules.conf (bo właśnie
to, a nie modules.conf jest używane na 2.6) - /sbin/generate-modprobe.conf z
module-init-tools

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux