Co sie stalo z partycja ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 5 Sty 2004, 11:18:06 CET

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 5 stycznia 2004 (10:00:58) można przeczytać:

> Zbackupowac dane !!!
> Kilkakrotnie sprobowac zapuscic badblocka z opcjami do zapisu
> (tam jest taka jedna opcja co sprawdza zapisujac kazda komorke
> danymi od 00 do FF)
> Jesli wykaze to bledy (czyli SMART juz nie przealokuje sektorow)
> zbackupowac wszystko i dysk skierowac do serwisu.

Tak tez bede musial zrobic, Zabiore z domu moj kochany dysk 1.6GB i
postaram sie go jakos podmienic. Motyla noga tylko jak, na tym dysku
jest caly system, tylko usr i var sa gdzie indziej :-(
/dev/hda2            1020M   87M  933M   9% /
/dev/hda1              60M  3,8M   56M   7% /boot
/dev/hda5             2,5G  1,7G  809M  68% /home
/dev/hdc2             1,1G  884K  1,1G   1% /home/users/poul/Maildir
/dev/hdc1             2,0G  309M  1,7G  16% /usr
/dev/hdb1             2,0G  374M  1,6G  19% /var

No ale zobacze, moze cos wykombinuje.

> Tak, w ogolnosci to oddac dysk do serwisu.
Niby moglbym, ale ten dysk ma z 5 lat, no moze mniej, ale to nawet nie
ja go kupywalem. To jest nieszczesne WDC AC24300L

Zastanawia mnie to, ze dysk sie wysypuje jak staram sie zbudowac ze
speca kernel 2.6 :-)
http://strony.aster.pl/pawelk/smieci/graph_image.png
tak wyglada obciazenie mojego komputera, tam na poczatku, to moja
kompilacja z wczoraj. Pusta dziura to czas kiedy partycja byla
niewidoczna i po 22 znowu odpalilem budowe kernela i znowu sie
wysypalo. Przestane budowac narazie pakiety ze speca, nic narazie nie
bede robil, zrobie jedynie backup calego /home i zobacze co sie bedzie
dzialo :)

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl