Obrazy ISO PLD 2.0

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 5 Sty 2004, 14:00:35 CET

Marcin Doliński wrote:

> Mini iso to jest wersja pre alpha chyba ;-) Poprawię rano.
> Dzięki za zwrócenie uwagi.

ze swojej strony dodam jeszcze, że przy instalacji (z mini-iso
4.01.2004) nie tworzy sie wogole plik /etc/shells. Poza tym przy
wybraniu grup: base, basic brakuje:

vim, vim-rt, less, rpm-utils, tcp_warpers, shareutils...

i czegoś jeszcze, acz zapomniałem, a nie miałem akurat jak zapisać logu.

Marcin.

--
marcin panic: no known error
marcin: imposible state - shutting down in -5s.