Ac - nvidia i glxgears :(

Pon, 5 Sty 2004, 23:53:22 CET

Osóbka znana jako Adam Skowroński, wystukała:
> 01/05/2004 11:21 PM, Adam Gapiński wrotek:

> Trzeba jeszcze pamiętać o agpart skompilowanym jako moduł.

Mówisz o agpgart z jajka?
[root w dom agp]# modinfo agpgart.o
filename:    agpgart.o
author:      "Jeff Hartmann <jhartmann w precisioninsight.com>"
license:     "GPL and additional rights"
parm:        agp_try_unsupported int
[root w dom agp]# lsmod | grep agpgart

;-)

pozdrawiam