[OT] jak zrobic diff ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 6 Sty 2004, 12:20:50 CET

Dnia wto 6. stycznia 2004 09:18, Jacek Konieczny napisał:

> rrdtool nie jest w stanie rozróżnić przekręcenie zegara od jego
> wyzerowania, chyba że mu podasz jaką maksymalną wartość może osiągać
> dany parametr. Jeżeli w bazie rrd zapiszesz np. max=10Mbit, to ten
> 90Mbitowy pik będzie ignorowany i wszystko będzie działać normalnie.

Tak wiem, dlatego staram sie niwelowac ta doleglowosc edytujac pliki *.rrd
Dlatego sie tu zapytalem, bo chodzilo mi o informacje jak zdobic diffa :-)

Probowalem
diff stary.plik nowy.plik >zmiana.patch
a potem
patch zmiana.path orginalny.plik

czy jakos tak, fakt jest faktem ze nie wiem jak to sie robi. Probowalem jakies
opcje z mana wyciagnac, ale chyba zle sie do tego zabralem.

Wiec czy dobra duszyczka powie jak to zrobic latwo prosto i przyjemnnie ??

Pawel