KartaTv

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 6 Sty 2004, 14:22:59 CET

Dnia wtorek 06 styczeń 2004 14:16, Krzysztof Malisiewicz napisał:
> Witam
> Mam problem z uruchomieniem karty tv. Moja to PixelView Play Tv pro. po
> przeskanowaniu 'scantv' w xawtv slysze tylko dziek i nie widze obrazu i
> przy przelaczaniu programow dostaje takie komunikaty
>
> ioctl: VIDIOCCAPTURE(off): Zły argument
> ioctl: VIDIOCCAPTURE(on): Zły argument
>
> po uruchomieniu xawtv wywala cos takiego
> This is xawtv-3.68, running on Linux/i686 (2.4.22)
> WARNING: Your X-Server has no DGA support.
Co do tego - sprawdź plik /etc/X11/XF86Config i zakomentuj w nim jedną
linijkę w sekcji modules. Ma wyglądać tak:

#      Option    "omit xfree86-dga"   # don't initialise the DGA extension
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498