[AC] Dziwny (mały) problem w GDMie, pytanie o sensowne archiwum list

Łukasz 'Shufla' Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Wto, 6 Sty 2004, 17:56:57 CET

W liście z wto, 06-01-2004, godz. 18:03, marcinek pisze: >
> To niestety nie jest odpowiedź na Twoje pytanie, tylko pytanie dodatkowe
> :-), ale dotyczy startowani GDMa.
> Właśnie zainstalowałem GDMa i spodziewałem się, że jak zrobię init 5 do
> to się samo wystartuje. A tu qpa. Nawet w /etc/rc.d/init.d nic nie ma.
> Coś się zmieniło? Czegoś brakuje?

:) Właśnie, zainstaluj pakiet gdm-init, wtedy uruchomi się z
/etc/rc.d/init.d lub daj sobie taki wpis do /etc/inittab:

# Run xdm in runlevel 5
x:5:respawn:/usr/bin/gdm -nodaemon

Na samym końcu. Potem kill -HUP 1 i gdm wstanie. UWAGA! Nie użyj
gdm-init i inittaba -- będą próbowały obydwa podłączcyć się do konsoli
tty9 (:1) co nie jest właściwe.

Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz Nowak

PS. Czy ktoś znalazł rozwiązanie mojego problemu?

--
Łukasz Nowak
Lukasz w Nowak.eu.org