PLD AC i HTB ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 6 Sty 2004, 18:43:07 CET

> Ja chce korystac tylko i wylacznie ze skrytpu htb-WORLD tam sie chyba
> nie ustawia adresow IP, tylko moj interfejs sieciowy.

> Wiec zrobilem tak, zmienilem tylko z ppp0 na eth0, odpalam i mam:

po zbudowaniu sobie kernela 2.4.24 i do tego iptables i iproute2 HTB
wyglada ze dziala prawidlowo :-)
A tyle sie meczylem... az wreszcie wymeczylem.

Chcialbym jednoczesnie podziekowac wszystkim ktorzy wykazali
zainteresowanie i starali mi pomoc w rozwiazaniu tego problemu.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl