Prośba o usunięcie pakietów z Ac - zależności. ( było Re: PLD-NEST: zle zaleznosci?)

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Wto, 6 Sty 2004, 23:19:05 CET

Mateusz Korniak wrote:
> Na pewno można usunąć z FTP od razu:
> koffice-kexi-1.2.94.031114-1
> koffice-krita-1.2.94.031114-1
> kdelibs-kabc-3.1.93.031114-1

Wydaje mi się, że większość kde* z datą "031114". Choć z drugiej strony
"031204" jest niepełne (niema np. kmix, którego właśnie próbowałem
dodać). Właściwie, to zaczynam się dziwić, że to Ac się wczoraj w ogóle
zainstalowało (a instalację przespałem), biorąc pod uwagę fakt, że 2 na
3 pakiety, które próbuję teraz doinstalować, powodują błędy :)