Nowy serwer - 64 bity i S-ATA

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 7 Sty 2004, 19:26:23 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 07 of
January 2004 19:21, uho typed:

> s-ata, chodzi zajebiscie
>
> [root w xhost root]# hdparm -tT /dev/hde
> /dev/hde:
>  Timing buffer-cache reads:   3448 MB in  2.00 seconds = 1724.00 MB/sec
>  Timing buffered disk reads:  152 MB in  3.00 seconds =  50.67 MB/sec
>
> przy kopiowaniu np. filmow z dysku ata na s-ata, osiagam 30-40mb/s,
> transfer zalezy od systemu plikow
>
> vaniliowe 2.4.21, na nowszych nie sprawdzalem

Chodziło mi raczej o support przez kernela. Jakie kontrolery są dobrze
obsługiwane, jakie wymagają specjalnych kombinacji, a jakie z kolei
zupełnie nie działają.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery