Nowy serwer - 64 bity i S-ATA

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 8 Sty 2004, 00:35:34 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 06:58:48PM +0100, Michal Chruszcz wrote:
> Witam,
>
> Prawdopodobnie będę wymieniał serwer w firmie i zastanawia mnie, czy może
> nie warto zainwestować w 64 bity? Jak się ma te 1,4GHz Opterona 140 do
> obecnych procesorów 32 bitowych? Czy warto się w to pakować na serwerze,
> który służy głównie do podziału łącza (radiówka) oraz cache'owania ruchu po
> HTTP? Zastanawia mnie również, czy da się w ogóle ruszyć z Serial ATA pod
> linuksem? Chodzi mi głównie o wydajność, a nie ficzery w postaci
> hot-unplug.
ukhm.. support pld dla amd64 dopiero powstaje, wiec bylbys praktycznie
jednym z testerow. To ma swoje wady i zalety...
Odnosnie samej pracy na opteronie zagadaj do jajcusia. Ja moge tylko
powiedziec ze jak dla mnie chodzi zauwazalnie szybciej od normalnych
athlonow 32bit ;)
I wiem ze jak bede gdzies miec wybor 64opteron czy jakis athlon, wezme
opterona...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.