2.0

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 8 Sty 2004, 08:39:26 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 10:21:22PM +0100, Piotr Skwarna wrote:

> sproboj www1.pld-dc.org/ra2dc

Skorzystałem z tego, chociaż wynikły problemy nieopisane w tej
instrukcji (np. konflikt architektur - z i586 chciałem zainstalować
athlona) - użyłem ręcznie rpma :)

W każdym razie - jestem szczęśliwym użytkownikiem AC i do osiągnięcia
pełnej ekstazy przydałoby się usunęcie pewnych niedogodności.

* Brak:
 - glade1
 - RoxFiler (dotychczas miałem piękny zestaw z Ra+)
 - vice
 - wmCalClock
 - wmmount
 - wmcdplay
 - skórek dla Gtk+1
 - audacity
 - checkinstall
 - dosemu, freedos
 - povray
 - abuse

* Kłopoty z:
 1 locale (locale -a pokazuje tylko POSIX i C)
   - man - brak polskich znaczków
   - Gnome nie startuje
 2 syslog-ng (wyświtlanie logów na /dev/tty12)
 3 maleńkie czcionki w Gnome2
 4 metacity w ogóle nie rusza (z locale POSIX)
 5 tylko część programów pojawia się w menu FVWM'a
 6 dotychczasowy skrypt do dialup-TPSA przestał działać
 7 wine:
     $ ldd $(which wine)
     ldd: /lib/ld-linux.so.2 exited with unknown exit code (139)

 ad 1) pomogło "localedb-gen -l pl_PL"
 ad 3) pomogło ustawienie "DisplaySize" w "Monitor" w XF86Config
 ad 6) pomogło odhaszowanie "auth" w /etc/ppp/options

* Inne
 - xmms przy instalacji mógłby polecać pakiet "unzip" (bo inaczej nie
   obsługuje spakowanych skórek)

Acha, przy okazji: czy ktoś wie jak odzyskać zabrane "Ctrl-w" aby w
Galeonie móc skasować złowo zamiast zamykania okna?

Z pewnymi rzeczami sobie poradziłem, ale początkujący użytkownik już nie
musi. Możeby tak złożyć okładko-książeczkę gotową do wydrukowania?

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/