Problem przy konfiguracji X

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 8 Sty 2004, 15:47:16 CET

Witam
Jestem poczatkujacym uzytkownikiem wiec z gory przepraszam za proste
pytania, ale juz stracilem 3 noce i mam oczy na zapalkach az z pracy chca
mnie wyrzucic a moj X pod PLD jeszcze nie wystartowal
uruchomilem XF86Config -configure i wygenerowal mi plik XF86Config.new
podczas testowania wywalil mi blad myszki (mam PLD20 najnowsza wersja
sciagnieta z sieci, PIII700 z AsusV7700 (Goforce2GTS) i HDD60GB)
uruchomilem komede ln (nie pamietam dokladnie ale mnej wiecej tak to bylo)
ln /dev/ps2 /dev/mouse (zamiast ps2 wpisalem jakies oznaczenie i chyba tam
jeszcze po ln byla jakas literka - opis z strony ww.pld-linux.org)
potem przetestowalem konfiguracje jeszcze raz
i juz nie wywalal bledu myszki ale zatrzymal sie nad fontami
pisze ze jest niepoprawne odwolanie do
/usr/share/fonts/CID
jak to ominac??
Irek