Montowanie dyskow

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 8 Sty 2004, 16:03:36 CET

Witam
Linuxik po kilku dniach chodzi pod konsolo tekstowa wiec podpialem do niego
dysk windowsowy
hda1-20GB -ntfs
hda2-20GB-fat32
hda3-20GB-ntfs

Probowalem podmontowac te dyski do linuxa (teraz jest na hdd) i zaczely sie
problemy
dysk hda1 i hda3 udalo mi sie podmonotwac
mount -t ntfs /dev/hda1 /mnt/hda1
mount -t ntfs /dev/hda3 /mnt/hda3

ale po komendzie
mount -t vfat /dev/hda2 /mnt/hda2 podaje ze niezgodny system dyskow.
probowalem tez z msdos i umsdos ale tez nie dziala. Da sie to jakos
podmontowac?? Pytanie dosc wazne poniewaz z tego co czytalem to na ntfs nie
ma mozliwosci zapisu tylko odczytu a chcialbym przeslac logi a nie chce
uzywac do tego dyskietki (tak sie stalo ze nie mam zadnej czynnej/wolnej)
IWI