libc z poldka

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 8 Sty 2004, 16:21:13 CET

>hmmmm zaskakuje mnie ten PLD :) na roocie siedze przez su - i po exicie i
>ponownym su - poldek dziala normalnie......czary mary ? :) a myslalem ze to
>windowsy sa magiczne i sie tylko na nich dzieja dziwne niewytlumaczalne
z>eczy :)))

ja mialem podobnie. Jak sie logowalem na su root i haslo to nie traktowal
mnie jako roota tylko jako uzytkownika
ale to bylo na starej wersji PLD a teraz to sprawdze tak z ciekawosci. A jak
sie logowalem na su - to wszystko bylo ok
IWI