Problem przy konfiguracji X

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 8 Sty 2004, 17:38:08 CET

8 stycznia 2004 (15:47:16) Ireneusz Indyk napisal:
II> Jestem poczatkujacym uzytkownikiem wiec z gory przepraszam za proste
II> pytania, ale juz stracilem 3 noce i mam oczy na zapalkach az z pracy chca
II> mnie wyrzucic a moj X pod PLD jeszcze nie wystartowal
[cut]

Czasami fajnie jest ściągnąć jakieś fragmenty konfiguracji z gotowaca.
Możesz do tego celu użyć bootowalnego z CDka PLD-livecd. Dobrze on
sobie radzi z wykrywaniem sprzętu - więc możesz zbootować, przegrać
konfigi na hdd i "podpatrywać".

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (