apm/acpi w kernelu 2.4.21

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 8 Sty 2004, 21:38:15 CET

Dnia czwartek 08 styczeń 2004 21:08, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> <Thu, 8 Jan 2004 21:02:00 +0100> [Peter <pe_ter w wp.pl>]:
>
> Chiba modprobe ospm_system pomoże (jeśli tak to dodaj do
> /etc/modules).

Spróbuj najpierw modułów apm i acpi (osobno, nie razem).
Ale jak żaden się nie ładuje to sprawdź czy może kernel nie ładuje
obsugi acpi podczas startu a jeśli tak to możesz spróbować podać
podczas startu "acpi=off" i wtedy "modprobe apm".
Ja tak mam.
Kernel uruchamia błędnie obsługę acpi, apm nie można załadować i komp
się nie wyłącza.
"acpi=off"+"modprobe apm"="wyłączanie kompa"

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |