warning w lilo?

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Czw, 8 Sty 2004, 22:11:08 CET

Peter wrote:

> # lilo
> Warning: '/proc/partitions' does not match '/dev' directory structure.
>     Name change: '/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc' -> '/dev/hda'
>     The kernel was compiled with DEVFS_FS, but 'devfs=mount' was omitted
>         as a kernel command-line boot parameter; hence, the '/dev' directory
>         structure does not reflect DEVFS_FS device names.
[...]
> czy ktos moze mi wytlumaczyc czy to jest cos groznego i jak to "naprawic" ??

#v+
Kernel został skompilowany z opcją DEVFS_FS, lecz parametr 'devfs=mount'
został pominięty w linii poleceń kernela; w związku z tym, struktura katalogu
'/dev' nie odzwierciedla nazw urządzeń DEVFS_FS.
#v-

Inaczej: jeżeli w katalogu /dev nie masz klasycznych plików urządzeń, to
możesz mieć problemy po reboocie, ponieważ jądro nie podmontuje
wirtualnych urządzeń z DEVFS_FS (bo nie dałeś takiej opcji).