moduly do toutchpad

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 8 Sty 2004, 23:58:51 CET

http://w1.894.telia.com/~u89404340/touchpad/index.html#Download
http://tuxmobile.org/touchpad_driver.html

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (