KDE w PLD - jak??

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Pią, 9 Sty 2004, 02:52:01 CET

Irek-Excellent wrote:
> KDE startuje ale po jakims czasie pojawiaja sie bledy. Nie moge znalezc
> pliku z logami?? to co sie wyswietla na konsoli.

To nie są błędy, tylko te programy są tak gadatliwe.

> Druga sprawa to mam strasznie pokrecone czcionki.

Trudno powiedzieć co przez to poeta miał na myśli. Polecam poczytać
o fontach pod Linuksem tutaj:
http://www.dobremiasto.net/~hoppke/too_much_to_learn/fonty.html

> Mam zainstalowane czcionki
> ttf - jak je ustawic zeby w kde je miec??

Jest to opisane w artykule do którego link podałem. Na szybko,
dołączenie katalogu z fontami:
# fontpostinst TTF /katalog/z/fontami/ttf
$ xset +fp /katalog/z/fontami/ttf
$ xset rehash