No i stalo sie L99 99 99 99; L01 01 01 01 lub L02 02 02 02

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 9 Sty 2004, 11:14:22 CET

W liście z pią, 09-01-2004, godz. 11:01, Ireneusz Indyk pisze:
> [...]
> wystartowac z PLD1.0 z Ra
> dlatego skopiowalem zeby miec pewnosc czy czegos nie zapomnialem czy cos
> takiego. A ten tytul nie wzial sie z powietrza - przenioslem nawet dysk do
> innego kompa i tez generuje L99 99 99 99

> tak - to sie zgadza, ale pozmienialem fonty i nie chce drugi raz wywarzac
> otwarte drzwi
> :)
> IWI
>
> ps prosze o wszelkie uwagi na temar czy ten dysk da sie jakos podlaczyc zeby
> z hdd startowal na PLD10 z Ra 2.4.19 - wszystko przetestuje :)

masz partycje /boot ? na poczatku dysku ? nie ? sprobuj.

dodaj do lilo.conf
lba32 lub usun,
dodaj linear lub usun.
czasem zadziala.

zamiast lilo uzyj gruba.

I napisz co wyszlo.

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>