apm/acpi w kernelu 2.4.21

grzes grzespt w pf.pl
Pią, 9 Sty 2004, 18:46:51 CET

Dnia czwartek 08 styczeń 2004 22:15, Arkadiusz Chomicki napisał:
> On Thu, 8 Jan 2004, grzes wrote:
[...]
> ja jesazcze proponuje w BIOSIE wylaczyc acpi
> mi to pomoglo

Tak kombinowałem bo nie mam nic w bios-ie co mogło by wyłączyć acpi...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |