php

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 9 Sty 2004, 21:03:36 CET

9 stycznia 2004 (20:47:01) Paweł Sikora napisal:

PS> paczki neuronow by przeczytac co sie zmienilo w kolejnych wersjach php ;)
PS> (hint: register_globals:off)

Dodam tylko, że nie zaleca się włączać register_globals=on, tylko
nauczyć się poprawnie programować w php. (hist $_GET[], $_POST itp.).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (