phpMyAdmin

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 9 Sty 2004, 23:07:40 CET

9 stycznia 2004 (20:32:43) pbern w pbern.biz napisal:
> [...]
ppb> hehe.. ja sie tam nie bawilem i wstawilem losowy ciag znakow.. tez dziala
ppb> :)

hehe - AFAIK to co tam wpiszesz zostanie użyte do kodowania algorytmem
blowfish. Kiedyś czytałem zalecenie, że ten ciąg kodujący powinien być
odpowiednio długi.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (