Gnome - jak wystartowac

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Pią, 9 Sty 2004, 23:59:31 CET

Irek-Excellent wrote:

> KDE jest bardzo niestabilne - uruchamiam program i po pierwsze uruchamia sie
> strasznie dlugo (pIII700MHz) nawet zwykla konsola startuje okolo minuty

To faktycznie dziwne. Tyle to chyba mi startowała Mozilla na Pentium 166
z 48MB RAM. Jak masz słaby sprzęt (sam procesor wszystkiego nie
poprawi), to zapomnij o kobylastych środowiskach graficznych. Zostają
tylko lekkie medżery okien ewentualnie XFCE4.

Pewnie zadziałał OOM killer.