instalacja, poldek, Read-only file system

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Sob, 10 Sty 2004, 15:09:33 CET

On Sat, 10 Jan 2004 14:38:23 +0100, you wrote:

>dzięki, rzeczywiście pomogło. Do pełni szczęścia potrzebuję jeszcze odpowiedzi
>na pytanie:
>jeśli w zestawie pakietów do instalacji występuje openssh-server to mam
>conflict between  login and heimdal-login
>Na razie openssh-server wywaliłem, ale co będzie jak zechcę go jednak
>zainstalować ?

no muszi się zdecydować i wcześniej zaistalować login lub
heimdal-login. Jesli nie masz kerberosa to sam login wystarczy.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]