instalka 2.0 alpha 2

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 10 Sty 2004, 21:42:28 CET

Dnia sobota 10 styczeń 2004 21:16, Fighter For Future napisał:

Na początek.
Jak "alpha" - to znaczy mogą być problemy...

>     Probowalem zainstalowac Ac 2.0.
>
>     Na poczatku po zabotowaniu z dyskietki wyskoczyl mi na ekran
> flood z postaci ciagu t:t:t:t:...
>     (btw. czemu iso pierwszej plyty nie jest bootowalne ?)
>
>     nie wazne.
>
>     Po konfiguracji i wybraniu pakietow instalator zaklada systemy
> plikow i zaczyna
>     cos kopiowac.
>     Po kilku pakietach komunikat
>
>     something went bad
>     Moze chcesz zainstalowac tylko podstawowe pakiety.
>
>     Mam trzy plyty wiec chce ich uzyc. Co z tym zrobic ?

Jak nie przy instalacji to można po dopisać do /etc/poldek.conf
odpowiednie "source"
patrz: poldekrc.sample-cdrom

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |