timeout na klienta dhcp

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Sty 2004, 00:45:13 CET

Dnia sobota 10 styczeń 2004 23:46, Szymon 'trasher' K napisał:
>   Gdzie można ustawić timeout na klienta DHCP tak, żeby nie musieć
>   tego robić ponownie przy każdym upgrade skryptów startowych?
>
>   Przy okazji do developerów - czy nie wydaję się Wam, że domyślny
>   timeout jest stanowczo za długi - rozumiem 5-10 sec., a jak po tym
>   czasie serwer nie odpowie, to raczej nie odpowie wcale.
>   A ile jest teraz domyślnie - bo jak dla mnie długo za długo.
>
>   Uprzedzając pytanie po co mi klient DHCP, jak go nie używam
>   nadmieniam że komputer, to laptop.
Ja mam wpisane w /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0 takie coś:

DHCP_OPTIONS="-DHt 10"
BOOTPROTO=dhcp

I mam timeout tym sposobem ustawiony na 10s. A ten plik przy aktualizacjach
nie jest zmieniany.
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498
Registered Linux user #61028                    JID: paranoid w jabber.gda.pl