Re: Odp: witamy nowych użytkowników na liście pld-u sers-pl

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 11 Sty 2004, 00:46:32 CET

11 stycznia 2004 (00:38:38) Adam Gapiński napisal:
AG> A to polega na zmianie Odp: --> Re: ?
AG> Bo w sumie to nie wiem jak są wątkowane meile jeśli nie ma w nagłówkach
AG> References...

Nie wiem o co Tobie chodzi, ale mi chodziło właśnie o brak References
w nagłówku.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (