instalka 2.0 alpha 2

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 11 Sty 2004, 10:04:34 CET

Dnia niedziela 11 styczeń 2004 00:24, Fighter For Future napisał:

>     w /root/.poldekrc wpisalem
>
> source = cd1 /mnt/cdrom/cd1
> source = cd2 /mnt/cdrom/cd2
> source = cd3 /mnt/cdrom/cd3
>
>     Odnosi sie to do pierwszej plytki na ktorej sa wszystkie indeksy.
>
> poldek poprawnie weryfikuje indeksy, ale jak przychodzi do
> instalowania, stwierdza ze nie moze znalesc pakietu.

Wiesz, ale chyba robisz to pod górkę.
Nie miałem okazji korzystać z vfjuggle ale z opisów wynika że nie
montuje się na raz trzech cd tylko tworzysz source przy którym będziesz
wymieniał cd a on sam się będzie o rzesztę martwił.
Zobacz
/usr/share/doc/poldek-0.18/poldekrc.sample-cdrom
/usr/share/doc/poldek-0.18/vfjugglerc.sample
tam jest wszystko opisane...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |