witamy nowych użytkowników na liście pld-users-pl

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 11 Sty 2004, 10:08:49 CET

Dnia niedziela 11 styczeń 2004 00:06, Szymon 'trasher' K napisał:
>   Jednocześnie mam prośbę - jeżeli chcecie zadać pytanie, to róbcie
> to wysyłając NOWEGO maila na adres pld-users-pl w pld-linux.org , a nie
> odpowiadajcie na maila z grupy. Jak odpowiadacie na maila już
> będącego na grupie, to dla użytkowników posiadających czytniki poczty
> potrafiące sortować po wątkach i tworzyć drzewo zależności wiadomości
> Wasz mail jest widoczny jak liść poddrzewa.

A już zaczynałem myśleć, że to mój kmail zaczyna fiksować...
:-)

Pozdrawiam
Wszystkich nowych użytkowników PLD i pld-users-pl.
Bladoszary użytkownik
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e s p t at p f dot p l   | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy